mandag den 19. oktober 2009

T-R-Æ-T!

Nyudklækket blogger, hmmm....

Tænkte, at jeg kunne bruge bloggen til at holde interesserede underrettet om, hvad der foregår i mit liv m.m.

I dag er jeg som titlen allerede har afsløret TRÆT! Det kommer sig af, at min vidunderlige nabo for tredje dag i træk har vækket mig kl 5-5.30 med en gedigen gang dødsmetal (som han taler meget højt med sig selv til wtf???). Ulemperne ved hus og ligusterhæk synes pludselig ikke så mange... Suk!

Ellers kan jeg fortælle, at jeg har haft en ikke så ferie agtig efterårsferie, der blev brugt på arbejde og studietur til Sverige. Ystad nærmere bestemt. Dejlig tur med et lidt komprimeret program, da der var krimifestival, og vi derudover skulle interviewe statister og borgere i Ystad. Og til de, der ikke ved det, så er Ystad Sveriges krimi destination no.1, hvor Wallander filmene produceres i hobevis.
Byen er bestemt et besøg værd også selvom man ikke er krimi nørd!

1 kommentar: