mandag den 2. august 2010

Nåhmen så...!

Ok. Jeg har lige nærlæst mine to blogindlæg. Eller det vil sige: Det har jeg ikke.
Det var en tand for pinagtigt.

Status på bloggen er, at jeg, indtil videre, har blogget om ingenting og AGF. Jeg har fået een kommentar. Som jeg selv har skrevet. Pfff!

Jeg ved godt, at vejen til helvede er belagt med dårlige undskyldninger, dårlig kommatering og flere dårlige undskyldninger, meeeeen.... Altså.... Jeg har jo alligevel ingen faste læsere (men KUN fordi ingen ved at bloggen eksisterer. Ellers havde jeg.), så er det hele jo lissom lige meget. Ikk'å.

I fremtiden, med henblik på at fortælle *folk* om bloggen, vil jeg prøve at finde et eller andet form for gennemgående tema. Wait and see!

1 kommentar:

  1. Smut ind på andres blogge og læs og kommenter. Så ser de dig, finder ud af, at du har en blog, læser med og hvis de kan lide, hvad de læser, blir de sikkert hængende - og måske reklamerer de endda på deres egen blog for dig ;)

    SvarSlet